→ Als je Thailand voor de eerste keer wilt bezoeken, vind je hier een schat aan informatie.
→ Onze passie voor Thailand willen we graag delen met anderen.
→ Wij vinden het fijn ervaringen op te schrijven in ons forum, reizigers helpen reizigers.
→ Speciale dank voor de 
Allerdaagse leven in Thailand  bijdragen van Kees Braat.

Thaise Kippen kraam

• VIP: khunrob khunrob
    Eigenaar

14968

vrijdag 27 januari 2012 @ 19:01
    # 6
    reactie op (# 5) corsp

Wat lekker ziet dat er uit, kip op rijst en een schaaltje bouillon erbij ...jammie

Club voor liefhebbers van Thailand  met Thais nieuws, een forum, en actueele informatie

• corsp corsp

504

vrijdag 27 januari 2012 @ 18:40
    # 5

een ander soort kippenstal

• VIP: herbergier herbergier

629

maandag 23 januari 2012 @ 14:20
    # 4
    reactie op (# 3) kanyavee

Nee Robert, daar waag ik mij niet aan, daarom heb ik nog al mijn eigen tanden en kiezen, ik ben niet zo'n kluiver, als ik klaar ben kluift mijn vrouw de botjes nog af, die vindt het zonde want het is betaald en er zit volgens haar nog zat vlees aan.

• kanyavee kanyavee

808

zondag 22 januari 2012 @ 12:42
    # 3
    reactie op (# 2) herbergier

joost moet net als de thaien ook de botjes opknabbelen

• VIP: herbergier herbergier

629

zondag 22 januari 2012 @ 11:21
    # 2
    reactie op (# 1) khunrob

Hier in Buriram staat zo'n zelfde kraampje voor de Makro, ik heb er een keer kippetje vandaan meegenomen en hij smaakte erg goed, 60bht voor een halve en 120bht voor een hele kip.

Maar langs de weg staan ook zat van die echte ouderwetse Thaise kippententjes, met een houtskool vuurtje en die kippen zijn meestal ook lekker, alleen ik pak of een halve, of een hele, want als ze hem in stukken hakken weet je niet waar de botjes zitten.

Gewijzigd op 2012-01-22 11:26:41
  • VIP: khunrob khunrob
    Eigenaar

14968

zaterdag 21 januari 2012 @ 13:57
    # 1

Wie weet hier maar van: Deze foto nam ik kort voor dat ik er een kip kocht in het stadje Nan. Vermoedelijk is het een franchise bedrijf.Die gebraden kippen  ruiken toch altijd zo lekker! Overal in Thailand zie je de zelfde kraampjes met die heerlijk kippen, die je in stukken mee krijgt en eventueel een sweet chili sausje.

kip

Gewijzigd op 2012-01-21 14:00:41

Club voor liefhebbers van Thailand  met Thais nieuws, een forum, en actueele informatie